loading...
حقیقی کاسیاس
فاطمه بازدید : 4006 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

هنوز طرفداران  پرسپولیس نتوانسته اند   با جدایی علی رضا حقیقی کنار بیایند و نمایش ضعیف میثاق معمارزاده و هوشیار را مرهمی بر زخم جدایی دروازه بان جوان خود بدانند.
با اینکه خبر می رسد شرایط حقیقی از زمان پیوستن به باشگاه روبین کازان روسیه مطلوب است اما او نتوانسته بعد از ماهها با این انتقال کنار بیاید.
حقیقی در آخرین اظهار نظرش در صفحه اختصاصی خود جملات جالبی را نوشته و شخص سومی را مورد خطاب قرار داده که شاید شناختن آن شخصیت خالی از لطف نباشد: «گيرم که باخته ام اما کسي جرات ندارد به من دست بزند يا از صفحه بازي بيرونم بيندازد، شوخي نيست من شاه شطرنجم تخريب مي کنم آنچه را که نمي توانم باب ميلم بسازم آرزو طلب نميكنم، آرزو ميسازم... لزومي ندارد من هماني باشم که تو فکر مي کني ، من هماني ام که حتي فکرش را هم نمي تواني بکني زانو نمي زنم، حتي اگر سقف آسمان ، کوتاهتر از قد من باشد ! زانو نمي زنم، حتي اگر تمام مردم دنيا روي زانوهايشان راه بروند ! من زانو نمیزنم»

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1348/10/11 و 15:11 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااااااام.وبت خیلی عالیه. اصلا می ترکونهشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین خرید پرسپولیس دراین فصل کدام گزینه است؟
    آهنگ

     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 1,242
  • بازدید کلی : 132,527
  • امکانات

    کد موزیک