loading...
حقیقی کاسیاس
فاطمه بازدید : 7394 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (0)
سلام دوستای گلم امروز یه مصا حبه جدید از علیرضا براتون گذاشتم.امیدوارم خوشتون بیاد. 

 سلام .نوروز تهران بودی ؟ 

نه نیامدم.

چرا؟ 

اینجا تمرینات فشرده ای دارم . روزی 3 جلسه تمرین میکنیم .
شرمنده شان شدم ایران نبودم هر وقت تصمیم گرفتم برگردم یک روز قبل به شما میگویم تا به اطلاع هواداران برسانید چون می خواهم آنها بیایند چون دلم برایشان تنگ شده است.

بازیهایتان شروع شده است ؟ 

بله!ادامه مسابقات لیگ است .من هم در چند بازی روی نیمکت ذخیره ها بودم.

راستی بین صحبت هایت گفتی روزی ۳جلسه تمرین میکنی؟! 

بله!ساعت 7 صبح وزنه می زنم٬ساعت 11 با تیم کار می کنم٬ ۵بعد از ظهر هم با مربی گلرهای تیم به صورت اختصاصی و تنها کار می کنم .
 

پس با این حساب روی تو یک برنامه ریزی جدی انجام شده است .به نظر می رسد برایت فصل آینده برنامه هایی دارند ؟ 

بله خودم نیز همین فکر را می کنم البته خودم هم برنامه های زیادی دارم .می خواهم فصل آینده دروازبان اول تیم شوم . می خواهم بیشتر بازی کنم . هر چند در این مدت هم چیزهای زیادی یاد گرفته ام .

زبان روسی ات در چه سطحی است؟ 

گلیم خودم را از آب بیرون می کشم. باشگاه برایم مترجم هم گرفته است. اصطلاحات فوتبالی را یاد گرفته ام و می توانم کار راه بیاندازم.

شنیده ایم گلر اول روبین کازان هم دروازه بان خیلی خوبی است؟ 

بله ۳۳.۳۴ سال سن دارد و چند سالی است که جزء سه دروازه بان اصلی تیم ملی روسیه است.
ولی هم من و هم مسئولان روبین کازان برنامه داریم تا خودم را با شرایط لازم تطبیق دهم که فصل بعد به ترکیب ثابت برسم.

برایت خانه گرفته اند یا در هتل هستی؟ 

شرایط اینجا با ایران فرق دارد.یکی از بهترین خانه های ممکن را دراختیارم گذاشته اند.ماشین خوبی هم زیرپای من است اینجا هر چقدر زمان می گذرد میفهمم چه فاصله زیادی بین فوتبال ایران و اروپا وجود دارد و این فاصله باید پر شود .

نمیترسی از چشم مربیان تیم ملی دور بمانی ؟! 

کی روش مربی کوچکی نیست اروپایی است و سال ها در سطح اول اروپا کار کرده است و با قواعد فوتبال حرفه ای آشنا است . می داند وقتی یک بازیکن آسیایی به اروپا می رود به زمان نیاز دارد تا با شرایط تطابق پیدا کند ضمنا باید زبانم قوی شود طول می کشد تا با شرایط حرفه ای آشنا شوم روزهای اولی که به اینجا آمدم با خیلی ها صحبت کردم با وحید هاشمیان٬ جواد نکونام و حتی اشکان دژاگه همه شان می گفتند زمانی که به فوتبال اروپا رفتی،باید یک مدت قید بازی کردن را بزنی اول باور نمی کردم اما حالا که آمدم متوجه می شوم که حرفشان کاملا منطقی بود طول میکشد تا آدم تطابق پیدا کند.

پس میتوانی با خط خوردن احتمالی از تیم ملی کنار بیایی؟ 

 اگر مربیان تیم ملی مرا دوباره دعوت کنند که مثل همیشه درخدمت هستم اما اگر هم دعوت نکنند منتظر یک فرصت می نشینم من با کی روش کار کرده ام و می دانم او یک مربی کامل است .در این مدت چیزهای زیادی از کی روش یاد گرفته ام و به او علاقه ی زیادی دارم .

پرسپولیس - الغرافه را دیدی ؟ 

بله مگر می شود نبینم!پرسپولیس عالی بازی می کرد . باخت استقلال را که در خانه تسلیم شده بود جبران مافات کردیم . فکر می کنم پرسپولیس با این برد برای استقلال و فوتبال ایران آبروداری کرد .

وقتی بازی را میدیدی چه احساسی داشتی ؟ 

واقعا خوب بود فوق العاده بود . افتخار کردم اینجا در کشور غریب٬میتوانم سرم را بالا بگیرم .
 

 پیش از بازی خیلی ها روی بازی مجیدی مانور کردن و به پرسپولیس هشدار میدادند نظرت درباره عملکرد مجیدی چیست ؟ 

خط دفاعی و ساختار دفاعی پرسپولیس این قدر خوب بود که او نتوانست هیچ کاری بکند اصلا موقعیتی نداشت دفاع ما عالی بود فکر می کنم پرسپولیس با اضافه شدن چند بازیکن می تواند حتی قهرمان آسیا هم بشود . 


عملکرد آسمیر را چطور دیدی ؟ 

دروازه بان خیلی خوبی است تا اینجا که عملکرد خوبی داشته و نشان داده می تواند کار را در دستش بگیرد و البته خط دفاعی پرسپولیس این قدر خوب کار کرده که او محک جدی نخورده است ولی معلوم است حرفه ای است و می شود رویش حساب باز کرد. 


این روزها از عملکرد رحمتی انتقادات زیادی می شود چند بازی که نمایش ضعیفی داشته است خیلی ها می گویند ممکن است خسته باشد . تو مدت ها در تیم ملی ذخیره او بودی تحلیل تو می تواند در این باره جالب باشد ؟ 

چند بازی اخیر استقلال را دیده ام همیشه گفته ام رحمتی الگوی من است او سنگربان بزرگی است و خارج از بحث رنگ ها کارش عالی است درست نیست که من درباره رحمتی حرف بزنم چون به اندازه او تجربه ندارم ولی فکر می کنم برای مهدی حاشیه درست کرده اند  در واقع اگر او را به حاشیه نمی بردند٬ نه خستگی و نه هیچ مشکل دیگری نمی توانست او را تحت تاثیر قرار دهد.

با بازیکنان پرسپولیس تماس داری ؟ 

بله با چند نفر از بچه ها در تماسم .
 

پیغامی ، حرفی ، مطلبی نداری؟ 

برای همبازیانم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم همین روند خوب را ادامه دهند تا من هم مثل همیشه سرم را بالا بگیرم .سلامم را به هواداران برسانید و بگویید این بار که آمدم حتما با آنها دیدار میکنم . 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین خرید پرسپولیس دراین فصل کدام گزینه است؟
    آهنگ

     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 110
  • بازدید سال : 1,243
  • بازدید کلی : 132,528
  • امکانات

    کد موزیک